hemsk natt!

..att jag aldrig kan bli frisk! Det är så sjukt jävla jobbigt. Vill ingenting annat!

Igår efter att jag hade duschat, så la jag mig på soffan med världens värk på båda sidorna av magen. Började sen hosta, och hostade tills jag spydde, typ fyra gånger! Började frysa som en idiot, fastän jag svettades. Så jag tog tempen, som låg på 39.5! Med andra ord var jag helt yr och kunde knappt gå till sängen. Min fina kom dock med alvedon och nässpray senare, kring halv 12. Helt underbar! Tack babe. Ställer alltid upp :-) Har dock inte kunnat sova hela natten. Har drömt sjuka drömmar och vaknat helt yr och inte vetat vart jag varit och allt har varit skit. Så.. jaja! Nu väntar jag bara tills pappa kommer in så jag kan ringa annalena, hon hade skrivit ett sms! Och ikväll blir det hockey för hela slanten! Skriver kanske mer sen. puss :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0