You can have whatever you like..

Syster: haha. ja, kanske..


IALLAFALL.. du vet vem du är - Varför inte bara låta mig vara? Jag kommer aldrig någonsin att ändra på min åsikt om dig. Du har aldrig gjort mig något, men du är falsk och jag tycker inte om dig och jag kommer aldrig någonsin i hela mitt liv ens tänka på att kunna bli din vän. Att överhuvudtaget prata med dig. Aldrig. Du och din kompis är lika pantade båda två, och ni.. Eller det blir fel.. HON vet precis vad hon har gjort och du vet precis vad du gjorde i samband med det, så.. Är inte det fel i era ögon så vettefan! Låt mig bara vara. Okej? Ni kanske aldrig trodde att det skulle fungera, och därför var det okej att försöka förstöra, och nu när ni har insett att det aldrig kommer hända så slickar ni röv. Skitsamma! Låt mig bara vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0