That's when it all changed.

Hallå.
Senaste veckan har jag varit One tree hill-nörd. Har börjat om från säsong ett (inte direkt första gången jag gör det!) men har dock inte hunnit kolla så mycket eftersom att Samme bokstavligt talat hatar programmet! Haha. Har dock kollat lite när han spelat, och jag inte orkat. Eller när han sovit osv! Är väl på avsnitt åtta eller något. Och fyfan vad jag älskar det! Lika mycket som alltid. :) Idag for Samme hem iallafall. Jag var tvungen att städa, och han tvätta, så söndag blev en perfekt dag! Jag har städat, vilket tog 4 timmar sammanlagt. Där någonstans i mitten av allt så drog vi iväg till tio till tolv och inhandlade en jävla massa gott! Nutella osv. Jag är klar nu iallafall. Tänkte visa bilder, men det får komma i ett annat inlägg tillsammans med massa andra bilder. Och jag tänkte logga in på wow för att spela LITE men har slut speltid. Vill typ ta livet av mig! Höhö.. blir väl så illa tvungen att skaffa mig ett liv nu då ;) Nä, skoja! Så stor del av mitt liv är det inte. Jaja.. Ska lägga mig framför oth nu. Ganska så jävla skönt att ha ett rum igen! Tjing.

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-13 @ 10:58:49
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0