När inget funkar så står du där med mig.

Hallå.
Finns egentligen ingenting vettigt att skriva om, men eftersom jag lovat att skärpa mig med uppdateringen så får jag väl iallafall skriva något. Samme kom hit igår! Vi spelade lite, och sen la vi oss för att kolla på shutter. Jag vågade inte titta klart! Min puls gick upp i 300. Haha! Jag vände mig om, och somnade. Min säng är dock inte lika skön som den brukade vara längre. Går knappt att sova! Den känns knölig! Jaja.. Ikväll är det idol. Och "seriehösten/vintern" har dragit igång så 90210, gossip girl och one tree hill har börjat igen. Awesome ♥ jaja, finns ingenting vettigt att skriva om somsagt, så jag slutar här! :) Tjing.

Rebecca <3


hockey (Y)


babes present.


städade mitt rum och insåg att jag faktiskt har ett golv. ;-) höhö!

 


Kommentarer
Postat av: marre

vart är den där koftan köpt? '' babes present '' :)

2010-09-23 @ 12:28:43
URL: http://marrema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0