Men då förevigt fått undra..

Sådär.. nu har jag lite tid över att skriva! Älskling har dragit iväg på något möte, och jag kom nästan precis hem från skolan. Har varit en lugn dag, och har varit hos tandläkarn och lite sånt. Bakat muffins, som blev goda fastän smeten var godare, också har vi spelat lite kort. ;-) imorn är det dock en vanlig dag. Ser inte framemot det! Är gode så trött nu för tiden. What to do? Ikväll ska vi förmodligen på hockey. Och om vi inte ska det blir det att stanna hemma och kolla på idol. Och blir det inte så, så ingen aning. Spela antar jag! Tidsfördriv :) Vet inte om det händer så mycket mer. :p har börjat kolla på väggmålningar också. Ska måla min vita vägg i mitt rum, om jag nu orkar dra tummen ur röven och städa upp hela rummet och fixa ner spegeln från hallen, upp till min vägg + hyllan som ska dit! Sen kan vi påbörja det andra! Jaja.. Det får bli mitt "nästa projekt" så att säga! Nu ska jag se klart The break up som jag och babe börja på igår, sen ska jag spela lite. Vi hörs när jag har tid ♥

Förresten.. Tips på väggmålningar skulle uppskattas ENORMT! Något form av träd och kanske något vackert citat eller något. Kanske någon blomranka, eller lite enskilda blommor eller något. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0