Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut

Det finns ingenting att skriva om, jag vet varken ut eller in.
Finns inte en risk att dethära kommer sluta bra, och det bränner i mig att veta att det
inte finns ett jävla skit jag kan göra åt saken. Trodde väl bara att jag betydde mer än så.

I grab my bags and go, as far away as I can go.
'Cause everything ain't what I used to know..

Som höstens färger komplitera vi den andre
Hade samma syn på saker, du va kvinnan, jag var mannen
För den kärlek var vår kärlek fast än tiden var knapp
Jag hade känt dig nån månad när allting annat kom kapp
Och som ett rapp av en piska viska framtiden i örat
Sa vår tid var nästan över det fanns ingenting att göra
Så jag såg på dig och du såg på mig
Jag tog din hand och sa: gumman, det kommer ordna sig
Men båda visste att så inte var fallet
Och så en dag stod vi där tysta, höll om varandra i hallen
Och alla minnen, vem vet, vi kanske skulle ha blundat
Och aldrig tagit kontakt men då för evigt fått undra
Hur det skulle va att älska dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0