Full FRYYYS!

..sitter Samme och ser på nu! Och pyttelite av programmen, typ 10%, är SVINKUL. Dör typ lika mycket varje gång! :) Jaja..

Har glömt skriva att vi är hemma nu. Eller vi var hemma typ åtta igår kväll och har verkligen inte orkat skriva! Tog mig tid nu medans jag väntar på min babe så vi får spela! :) Haha. Funderar på att käka också. Är helvetes hungrig! Jaja.. Skriver massa skit känner jag. Kan berätta lite om resan istället! Vet inte vilken tid dom hämtade upp mig hemifrån i tisdags, det var typ tidigt. Sen åkte vi till Sundsvall och där käka vi donken, och sen sov vi där i stuga! :) Svinmysig liten stuga faktiskt. vaknade tidigt och packade ihop allt i bilen, och sen åkte vi iväg igen! :) Jag sov nästan hela världen till Uppsala sen, och hade svinjävlaont i magen när vi kom fram - Löste sig dock efter ett tag! Jag var svinsugen på pizza med kebabsås, så när vi kom fram till sammes brorsas lägenhet och hade tagit ut allt från släpet osv, så gick jag och samme till en pizzeria i närheten! ;-) GÖTT! Iallafall.. efter det var det hemfärd! Vi åkte inte så långt, sen stanna vi på ett vandrarhem. Var myyyyyyysigt där också! Iallafall.. sen åkte vi hem på morronen och nu är vi hemma och idag har jag varit på skolan, sen stan 10 mintuer, och NUUUUUUUU ska vi spela och snart sova! NATTI.

"..för vi röstade in han igår, jevla kerring." HEHE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0