- tidsfördriv! :-)

Vem?
Vem sov hos dig senast? samme.
Vem pussade du sist? samme.
Vem tror du tänker på dig nu? no idea.
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? Rebecca eller samme, ofc!
Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? Jag vet inte.
Vem har du senast ringt? pappa säkert!

Vad?
Vad får dig att bli rädd? olika!
Vad gjorde du i helgen? Var i luleå, såg hockey, var med babe och såg mera hockey! :)
Vad har du på dig just nu? Shorts och trosor! Höööhö.
Vad tänker du på just nu? Inte ett skit egentligen. :p
Vad för mobiltelefon har du? Sony ericsson blöhö!
Vad är det för färg på din vänsta strumpa? har inga strumpor på mig! ;p

Är?
Är du snygg? Haha. Självklart är jag det!
Är du brunett? Nej!
Är du orolig för något? Nej!
Är du lycklig? Otroligt :)
Är det snyggt med rosa strumpor? Haha. spela roll? :p
Är du kär? Yes :)
Är du oskuld? näe!
Är du mysig? haha säkeeeeeert!
Är du ensam just nu? nepp :)

Har?
Har du blivit sviken av en vän förut? yes!
Har du plattat håret någongång? ajamen!
Har du något husdjur? ah, en katt&en hund!
Har du gått ner i vikt förut? vet inte?
Har blåa ögon? jå!

Vill?

Vill du ha breda höfter? inte för breda.
Vill du vara smalare? ah.
Vill du att det ska vara soligt nu? nä ;-)
Vill du vara singel? nä!
Vill du sova just nu? ah xD

Kan?
Kan du cykla fort? självklart ;-)
Kan du sminka snyggt? vet inte.
Kan du springa långt? nähä!
Kan du vara utan godis och andra onyttigheter i mer än en vecka? ja..
Kan du bita dig i tån? HAHA. Vet it och vill då it ens testa!
Kan du vara sparsam med pengar? om jag vill så..

Hur?
Hur vill du ha det i ditt rum? som det är!
Hur vill du bo? - Jag vet inte..
Hur är ditt drömjobb? vet ej.
Hur ska en drömkille/tjej vara för dig? hm..
Hur vill du att en kille/tjej ska visa intresse för dig? öhm.. beror på!

Ska?
Ska du sova snart? Yes :))
Ska du utomlands i år? vill iallafall, men tror it de ;p
Ska du ha något svart på dig imorgon? har jämt nå svart på mig så!
Ska man va lång eller kort när man är kille? lååååång! :)
Ska du köpa något i veckan? jo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0