- one tree hill! (Y)

Hallå.
Och som alla andra dagar så.. Nä, finns faktiskt lite mer att berätta om idag tror jag! Drog iväg till skolan och kom "lite" försent. Drog igång med HK:n direkt och vi gjorde SVINGOD mat! Efter lunch drog jag och Anna-Lena ut. Vi åkte först hem till mig och hämtade pengar, sen vidare till apoteket! Efter det åkte vi som bara runt och gjorde ingenting. Kollade på hus osv :) Efter ett tag skjutsade hon hem mig, och direkt jag kom hem, nästan, så somnade jag! Sov till ungefär halv fem och efter det käkade vi och sen iväg på hockey. Var inte direkt någon intressant match eftersom det var ganska självklart att Piteå skulle vinna, så efter andra perioden drog vi hem! Nu väntar jag på att babe ska börja sin raid så att han iallafall är PVÅÄG att bli klar, och vid 22.40 blir det att kolla vilka som åker vidare i idol ikväll :-) Efter det ska vi sova. Är förbannat trött! Så.. Antar att jag skriver senare eller något.. Här får ni bilder på det jag inhandlade @stan när jag var där med Rebecca i fredags! :) So long.


Din Sko 199:-


Partilagret, minns inte pris men runt 200 eller något! :)


Jacka Partilagret 400:- eller något, minns inte riktigt där heller.
bilden gör den inte rättvis!


Tröja, Gina Tricot 199:-


Gina tricot 149:-


Kamera + 2 GB's minneskort 1000:- (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0