- Kenza&Tyra Show.

Absolut. Är lite svag för dethär med bloggvärlden ännu och följer dagligen kenza och typ.. Paow! Och nu har ju Kenza och Tyra Show dragit igång och jag är påväg att se första avsnittet. Är lite dålig stämning i mitt rum atm, men what to do? Löser sig snart. Idag har varit en lugn dag. Först blev det skola, och sen Luleå för att hämta upp Frida tillsammans med annalena och efter det DONKEN! ♥ Sen hem, och sen direkt till Ica och inhandlade tacos som vi lite senare åt. Och sen blev det hockey! Somnade efter andra perioden dock, men Luleå vann med 2-3 så det är ju lugnt! :') Nu har jag sett något avsnitt av oth och next on the to-do-list är det som sagt KTS! Imorn blir det förhoppningsvis krogen med min kära kusin och på lördag är det piteå havsbad som står högst upp på listan, med min fina pojkvän :) Jaja.. Avrundar här och återkommer förmodligen imorgon! Godnatt :)

Ser även att mina läsare stiger mer och mer. Sweet ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-09-30 @ 23:53:22
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: bbs

nice:)

2010-09-30 @ 23:59:00
URL: http://babyshakur.blogg.se/
Postat av: Ida

Sista chansen på min tävling idag, kom in och var med ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0