Vi är påväg mot vinter.

Det är kolsvart ute. Vi åkte iväg till coop med torrt på marken, och när vi kommer ut så är det näst intill storm och det snöar. What the hell? Det är iskallt ute. Och jag som tyckte att det var typ igår vi började få lite gula löv. Hur kunde det gå så fort? Nog för att jag vet att snön inte är här för att stanna, ÄN, men första snön har ändå kommit och det känns förjävligt. Klockan är förövrigt 02:07 och jag borde gå och lägga mig, men jag kan inte. Är inte trött, är orolig. Och jag vet inte. Blandade känslor!

Nu till svar på kommentar: Kurrrrrreboy, dethär är UGGs:


Inte så värst snygga, men HELT underbara och varma är dom! ;-)

Nu ska jag se lite one tree hill och försöka sova. sovmorgon till 10:15. Ganska så skönt! Gnight :)

Kommentarer
Postat av: Nadia

Haha det är bra att du lär Kurreboii lite! ;-)



Går du kvar på blå? Planerar nämligen ett litet besök ;D

2010-10-12 @ 10:40:02
URL: http://nadiahill.se
Postat av: Kurtus Magnificus



Bäste Alexandra!



Jag tackar för den klargörande bildillustrationen! Mitt ordförråd har än en gång berikats tack vare mina kontakter med det uppväxande släktet.



Ha dé!

Kurreboy

2010-10-12 @ 20:01:06
Postat av: Sofie

Dom är sååå varma :D

2010-10-24 @ 11:39:49
URL: http://sofiefi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0