Old friendship.

Okej. Jag skrev ju att jag träffade en gammal kompis till mig på hockeyn, och det fick mig att tänka.. För två år sen var H-Läktarn inte alls där den är nu, den var mindre, och där hängde jag alltid ihop med denhär tjejen och en annan. Eller ja, dom hängde alltid ihop och jag var med dom. Det är helt jävla sjukt hur mycket som förändrats sen dess! Jag kan inte svara på vad som hände mellan dessa två, och jag tänker inte heller nämna namn, men förmodar att domhär två vet själva vilka dom är när dom läser dethära. Men jag kan själv anse att det är jävligt sjukt: Den ena har i dagsläget en söt liten unge på 2 månader, och den andra kom just ut från behandlingshem. Jag står kvar på samma plats som förut, inte gått åt varken det ena eller det andra hållet, utan jag jobbar mig igenom vardagen som alltid. Och inte förän igår, när vi stod där och hoppade som galningar, skrek och sjöng med i alla ramsor, höll varandra runt axlarna, kramades och pratade, så insåg jag att jag verkligen saknar dessa två. BÅDA två! Otroligt mycket. Vi hade alltid så sjukt roligt tillsammans, och jag har alltid älskat att vara med dom båda. Nu ses vi aldrig längre. vi pratar inte ens, någonsin. Det är sjukt hur det kan bli, och det är sjukt hur två bästa vänner kan gå åt så olika håll.. men om ni läser: Jag älskar er, och jag saknar er. Hur jävla mycket som helst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0