Kommer inte på något att skriva här!

Hallå.
Hann inte skriva igårkväll. Var svintrött och mådde lite dåligt, så jag uteslöt bloggen! Men.. Luleå vann iallafall med 7-4 och det är nog den roligaste matchen jag varit på hittils. Så jävla kul att träffa en av mina gamla kompisar också. Stod och hoppa som nå idioter! Haha. Återkommer om det senare, har lite saker att skriva om =) Nåväl.. Just nu sitter jag hos min fina pojkvän, som spelar wow i sin vanliga ordning. Jag ser lite KAT och funderar på att lägga mig och sova. Imorgon ska vi och käka lite middag med mormor, gammelmormor och dom, för gammelmormor fyller nämligen 80 :) sweet! Jaja.. jag babblar på. Ska kila iväg, men återkommer som sagt med ett inlägg innan jag lägger mig. tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0