KALLT!

Och.. hej igen!

Idag är första dagen på en vecka som kommer bli.. otroligt jobbig! Jag tog mig upp imorse iallafall. Även om det var jobbigt, så tog jag mig upp. Och nu kan jag knappt tänka. Åkte till BUP iallafall. Det tog ganska länge där ändå. 2 timmar typ. Imorgon ska jag vara där kvart över tio. Lite sovmorgon. Men det kommer bli så jävla skönt när det är klart. Okej.. Nu till det jag egentligen skulle berätta: När jag stod utanför sjukhuset och väntade på pappa så insåg jag att DET ÄR SÅ FÖRBANNAT KALLT. Shit alltså! Jag hade mina uggs, 2 tröjor, min jacka och halsduk, och ändå höll jag på dö av kyla. Och från vad jag har hört så snöar det i kiruna. SAY WHAT? Det är snart vinter. Ofattbart. Vill ha sommar igen. :( Jaja.. Nu babblar jag på om onödiga saker som ingen orkar läsa ändå, så jag ska tagga in i duschen och sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda. :) Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Kurtus Magnificus

Hallå!



Ett plus för din kämparattityd och för inlägget i stort. Lite onödigt babbel hör till på en blogg! Det ska ju inte vara som att läsa en rapport vid en statlig myndighet.



Men du, vad fan betyder förkortningen "uggs"? Inte ens en ordfreak som jag förstår, men det kan ju bero på att mitt bästföredatum gått ut.



Ha dé!



2010-10-11 @ 18:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0