har fortfarande ingenting vettigt att skriva här!

Hallå.
Har varit hemma ett litet tag nu med Annalena. Vi har påbörjat min väggmålning som förhoppningsvis blir klar nästa vecka! Underbart. Hade HK på förmiddan och gjorde en awesome mat. Blev kyckling, ris och currysås! GÖTT. Även lite soft att Anders snackar lite göteborska emellanåt så man slipper sakna dom där nere allt för mycket. Haha ;) Nä, men.. Nu är det såhär att vi hade tänkt åka ner över nyår, och eftersom jag inte träffat mina underbara vänersborgare på över ett år så är det som dags. Så.. Nu får det bli december (fast utan snö ;D). Ikväll är det hockey! Piteå - Björklöven. Skön match! Dock vet jag inte vilka jag ska heja på. Förut var det så enkelt. Piteå - Division 1. Björklven - allsvenskan. Luleå - elitserien. Vad händer nu när löven glidit ner? Jaja.. Återstår att se ;) Nu ska jag ta en alvedon och hoppa i ett bad och hoppas på att min jävla nackspärr släpper lite, efter det blir det att invänta babe och käka något, och sen sticka iväg! Vi hörs =)

Kommentarer
Postat av: Kurtus Magnificus

http://www.youtube.com/watch?v=ElqU3ZGXoXo

2010-10-22 @ 21:31:32
Postat av: I ANDRA HAND

Hejhej!

Nu har jag sänkt priserna i min bloppis, där du bl.a. hittar väskor och helt nya converse. I priserna ingår frakt!



Ta supergärna en titt :)

2010-10-23 @ 22:14:49
URL: http://iandrahand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0