- Svar på kommentar osv.

SÅ! Då var nya designen gjord. Tack Malin för det! Och ni som inte ser den, tryck F5. :)

Fick en kommentar för någon dag sen som jag inte kunnat svara på. Inte säker på att jag kan publicera detta heller, men ifall jag kan, så: Kurt, du vet att jag just nu inte kan tänka speciellt klart. Och jag har varit lite "off" på dethär med bloggandet under sommaren, och det har resulterat i att jag inte haft så mycket att komma med. Det är vinter snart, så lär förmodligen spendera den mesta tiden inomhus framför datorn, så då kanske jag kommer med lite mer. Vi får helt enkelt se hur det blir! Kan bara inte tänka just nu, och när jag vet något jag vill skriva om så kan jag inte formulera mig. Allt blandar ihop sig i hjärnan helt enkelt. Men snart! :-)

Kommentarer
Postat av: Kurtus Magnificus



Hej!



Jag följer din blogg med intresse och du ska naturligtvis skriva så mycket eller lite du vill om vad du vill; det är själva bloggandets idé!



Jag kommenterar aldrig för att jag själv vill synas utan bara för att inspirera och uppmuntra. Om du skrotar någon kommentar från mig behöver du absolut inte oroa dig för att jag störs därav. Jag vet ju ändå att du läst den och det är huvudsaken.



Din nya design är förresten mycket snygg.



Ha dé!

2010-10-10 @ 23:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0