- helluw!

tänkte skriva lite om helgen, men vet inte riktigt vad det finns att säga.. Får börja med fredan, så jag drog till min kära kusin och drack "lite". Hade druckit upp allt, vilket jag inte kommer ihåg, och det blev bark och jag blev för full, tog mig hem och sov! :) Lördag vaknade jag hyffsat tidigt och fick upp samme till typ tolv! Vid ett skjutsade papi iväg oss till Piteå havsbad. Gode soft! Vi badade till.. tre kanske, sen orkade vi inge mer och gick upp. Jag drog hem, vila ett tag, såg lite movie och sen vidare till Anna och dom igen för att lana! :) blev inte så mycket lana egentligen. Utan vi bara hade det trevligt, och på morgonen sen så drog jag hem! (: nu ska jag och samme sova, men tänkte först bjuda på lite bilder:


haha, åh.. söt :)


gulljävlahund! :')


@mjoön, mormors stuga! :)


@mjoön, världens underbaraste klippor! ♥


love it :)

Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

ja de har varit gifta :) men sen var han otrogen med paris hilton, det är ryktet i alla fall

2010-10-07 @ 21:27:09
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Kurtus Magnificus



Hej Alexandra!



Din blogg har en stor potential. Du behöver dock utveckla vissa delar. Framförallt önskar jag att du skriver mer regelbundet men även att du berättar mer om dina egna tankar.



Jag, som läsare, blir inte mycket gladare av att veta vad du ätit och vilka TV-serier du sett på. Däremot skulle jag uppskatta att få veta mer om dina åsikter om olika sker som händer i samhället.

Då jag känner dig lite så vet jag att du har en hel del vettiga åsikter och intressanta kommentarer att komma med. Kanske begriper du, superbruden, att jag aldrig skulle begära något som jag visste att personen ifråga inte kunde leverera?

2010-10-07 @ 23:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0