- awesome!

Hallååååå.
Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig, men det löste sig ändå. Blev nämligen inget Piteå havsbad med skolan eftersom att dom inte öppnade förän 14. Tur att jag och babe ska dit imorgon då! :) Vi drog iallafall på skeppet och spelade bowling. Efter att jag låg under med 40(!!!) poäng så vann jag över Annalena med typ 30. ;-) Okej.. Jag fuskade.. Jag använde kevin till hjälp! MEN.. Hon hade Jens. Så tekniskt sett var det Kevin som vann över Jens. Haha! Jaja :) Ikväll blir det att dra bort till Anna och sitta där och dricka litegrann. Eftersom jag dock inte har mitt legg så får vi se hur det blir med krogen. Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig, sen dra vidare.

Skål! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0