You make me smile.

Jag vet inte hur jag ska inleda detta inlägg, och ännu mindre vet jag vad jag ska ha för rubrik.
Klockan är liksom 02:21 och jag borde ha somnat för längesen. Det är omöjligt!
Jag har haft två helt fantastiska dagar. Mest glädjen inför att syster och dom skulle komma igårkväll, vilket dom gjorde. Jag hann få lite tid med underbara Molly innan dom skulle lägga sig!
Idag klev jag upp runt tre. Har gått runt och varit sjukt trött hela dagen men tvingat mig själv till att inte sova, och när jag väl ska sova, så kan jag inte?
Whatever. Jag åkte iväg med syster runt halv åtta tiden för att hämta Jesper, Tindra och Molly. Det gick inte att sova inne på vandrarhemmet för deras del, så dom skulle komma tillbaka hit.
Jag har sett film, vänt mig om runt 30 gånger för att försöka hitta en bekväm sovställning, men helt utan resultat. Jag har spelat litegrann, lyssnat musik, målat, spelat lite till, och vänt mig ännu 30 varv, men insett att hur mycket jag än försöker så kommer det aldrig gå. Det har resulterat i att jag sitter här.
Bakom mig har jag världens finaste människa som snarkar för fulla muggar. Ikväll skulle jag även se något program med syster på 3an, och precis då ropade Samme in Jesper, som förövrigt är syrrans pojkvän, för att titta några värdelösa youtube-filmer. Vet inte hur länge dom blev fast här inne, medans jag satt där ute och lyssnade till deras asgarv, men för mig är det helt underbart att dom två kommer överens. Jag trivs så jävla bra med det.
Dels för att jag trivs så jävla bra med honom, men även för att jag trivs som fisken i havet tillsammans med både syrran och Jesper. För mig är det underbart! Han är underbar. Min fina, älskade, underbara, vackra Samuel. Det går inte ens att förklara med ord hur sjukt kär jag är i den människan.
Om 2 veckor och 3 dagar har vi varit tillsammans i ett år. 1 år, 12 månader, 365 dagar! Jag är lyckligare än någonsin, och jag önskar bara att alla kunde vara glada för min skull. Åtminstonde dom som brukade stå mig närmast, men nej..
Jag orkar inte tänka, jag stänger av nu, kryper ner bredvid min fina pojkvän, försöker att inte tänka, istället blunda, vända mig 30 varv, för att återigen sätta mig framför dumburken för att fördriva tid.
Vi hörs. ♥


Kommentarer
Postat av: mamma

Go morron!

Eller kanske go middag, vet ju inte när du vaknar idag. Och som du själv skriver, naturligtvis så ska du ju inte bry dej om vad andra tycker och tänker. Du älskar Samme och det ska andra totalt skita i!! Jag tycker att det lilla jag jag träffat honom så e han ju hur go som helst! Bara så du vet..

Älskar dej!! // kram mamma

2010-11-23 @ 08:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0