Will I be a young dad, sit around in my flat with her?..

..I don't want to live that life, so I stick to what i prefer!
-
Hoffmaestro - young dad.

Är egentligen helvetes för trött för att skriva något här. Blev en tidig kväll igår hos baby! Åtminstonde för honom. Jag satt uppe till nångång runt tre :) Nu lirar jag lite wow och ska strax slå igång någon film. Imorgon blir det luleå med blå. :p Och jag hoppas på donken. HEHEHE! ;-) Lär dock inte hända eftersom att nästan ingen gillar det. Men jaja, får väl nöja mig med vad det än blir :) Nu ska jag köra en sista instance och sen lägga mig. Tjo!

Kommentarer
Postat av: Natta

hihi jå :)

2010-11-01 @ 20:06:38
URL: http://maintain.blogg.se/
Postat av: Kurtus Magnificus



Tja Alexandra!



Din j-a "donkenövertalare"; fick du med dig majoriteten?



I egenskap av petimeter (överdrivet petig person) vill jag påtala att det heter "åtminstone", utan något "d".



Ha dé!

Kurreboiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

2010-11-01 @ 21:32:51
Postat av: I ANDRA HAND

Hej,

Du skulle köpa min jacka som jag höll kvar till dig så det vore bra om du hörde av dig..



/alicia

2010-11-03 @ 16:34:19
URL: http://iandrahand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0