wei!

Mamma - Absolut! Men eftersom så var fallet så kan ju ingen av dom ha varit kärlek? Eller har jag fel? ;-) puss på dä!

Hallå!
Vaknade kring klockan tolv av att syrran var hemma och samme var påväg upp. :p satt uppe ett tag och sen gick jag och duschade. Efter att jag hade duschat, fönade jag håret och sen gick vi iväg till pitstop för att käka pizza! :-) satt jävligt fint! Efter det drog vi iväg till kyrkmarknaden för att säga hej till sammes mami :-) vi stannade till för ungefär en halvtimma sen, då hon skjutsade hem oss! Myspys. Snart anländer sis och dom. Får se vad som händer och sker efter det! Nu ska jag iallafall kika KTS, inte hunnit kolla nyaste avsnittet än! Kommer upp med Dag 3 efteråt :-) Heido!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0