Julmust!

Usch och fyfan vad jag längtar tills studiebidraget kommer nu alltså! Helt jävla sjukt.

Hej förresten. Pallrade mig upp till skolan imorse trots att jag fan inte orkade. Inte ens lite motiverad var jag, men.. När jag väl kom dit blev det jävligt slappt. Gick iväg med Annalena snabbt och sen tillbaks till blå! Tog lunch, gick till stan med Samme, och sen tillbaks för lite film! Trött var jag, och somnade. Haha :p Ikväll blir det som bara att ta det lugnt och försöka att INTE somna. :-) Får väl se någon film. Eller det är som it nån bra idé men :p haha! Jaja, whatever.. Ska iallafall göra käk nu och invänta min snygging som snart borde komma hem från jobbet :) Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej min lilla trötta älskling!

Det är bra att du kämpar på, tänk när du börjar jobba. Då kanske du måste jobba 7-4 och så kanske det är ett piss jobb men att du måste för lönens skull, då önskar du säkert dej tillbaka till skolan.

Hälsa Samme och jag älskar dej kram mamma

2010-11-15 @ 16:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0