idol och liiiite annat :-)

För svar till Kurre som alltid:
HAAAAAAHAHA! Du anar inte vilken bild jag fick i min skalle precis. :-( undra hur länge den kommer sitta fast............... Men, som svar på din fråga: SJÄLVKLART är jag din manager. Jag tänkte mig dock mera åt lite tighta ROSA läderbyxor. Låter det som en bra idé? ;) Du kommer ju ta idol-juryn med storm! HAHA.

Förövrigt: Idol igår var mäktigt. Verkligen inte som jag trodde att det skulle vara, men mäktigt. Och när vi satt och väntade på att allting skulle börja så kommer Nathalie och säger att Geir står utanför och att folk tar kort/får autografter. Jag trodde jag skulle svimma! Blev något kort med honom och hans autograf på armen. Känns dock som att jag inte vill tvätta den ever igen ;-) Haha! När jag kom hem var jag helt slut. Somnade nästan på en gång. Drömde dock mardrömmar (som kvällen innan) och nu vet jag fan i mig inte om jag vill sova. Eller vågar. Riktigt äckligt faktiskt, att vakna gråtandes och alldeles kallsvettig :/ usch. Jaja.. slutskrivet. Ska väl försöööööööööka sova. Godnatt =)

Kommentarer
Postat av: Malin [Foto & vardag]

Du har en utmaning att anta på min blogg! ;)

2010-11-14 @ 13:58:31
URL: http://www.mandarinklyfta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0