I love you :)

Hej.
Nu har jag precis plockat ut sammes dator, tagit in stora svarta sopsäckar in till mitt rum, och tagit på mig mina foppa. Har inte direkt hunnit med att ladda spotify med en ny spellista ännu, men det hinner jag! Det är nämligen storstädning av mitt rum som står högst upp på listan nu! Alla kablar som var i vägen plockade jag nyss undan, så nu är jag good to go! Ärligt talat trodde jag ALDRIG att mitt rum, eller någons rum för det första, kunde se ut som mitt rum gör nu. Haha! Jaja.. Ska ha min egen dator så nära dörren som möjligt så den inte är så mycket i vägen, och när jag är klar ska rummet glänsa ;) HEHE! KANSKE kommer med för och efter bilder sen. Inte så troligt, men.. Nu drar jag :-) mycket att göra. Tja! :p

SAMUEL ♥

Kommentarer
Postat av: marre

haha, japp! :D

2010-11-29 @ 15:54:57
URL: http://marrema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0