Here we go!

Snart är min älskling hemma, då blir det iväg och inhandla tacos för ikväll :-) Syster och hennes pojkvän kommer väl antagligen också och käkar. Mys! Här kommer blogglistangrejen :p

1 - Hur länge har du bloggat? Startade nog min första blogg 2007.

2 - Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut en månad innan du själv började blogga? Min syster bloggade, var den enda jag hade koll på. haha :p Såg faktiskt rätt roligt ut, dessutom var det ju som en dagbok, eller blev som en dagbok. Iallafall för mig :p

3 - Vilken var den första blogg du förälskade dig i? Det var nog syrrans.

4 - Hur känner du inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand läser dem? Brukar inte läsa dom. Men man skrev ju på ett helt annat sätt + att man var mindre, så kan tänka mig att det skulle vara rätt skoj att se något av sina första inlägg :p

5 - Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare? 10 stycken kanske.
6 - Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar (t ex teknikbloggar, modebloggar, politiska bloggar)? 50/50 :p

7- nämn en bloggare (obs:länka) som verkar väldigt olik dig, vars blogg du tycker om. Min storasysters! Hon skriver typ om sina barn och "nu ska vi till torp!". Jag skriver om vad jag gjort för dagen eller om hur jag mår. Haha!

8 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt lik dig, vars blogg du tycker om. Jennifers, vi har båda extremt dåliga uppdateringar och skriver om.. våran vardag och våra känslor? ;)

9 - Vad tycker dina närmaste om att du bloggar? Tror att mamma tycker det är rätt kul :-) Så hon kan "hänga med". ;) eller vad säger du?

10 - Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg? Jag är mig själv i min blogg, vare sig dom tycker det eller inte :)
11 - Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden? Jag har nog hittat en gräns. Skulle liksom aldrig skriva ut vissa saker, men jag skriver nog det mesta ändå! När jag har tid..

12 - Nämn några saker som du aldrig bloggar om, och varför. Får nog skriva som syster, mitt sexliv etc. Ingenting som berör någon annan. Sen finns det ju andra saker också!

13 - I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du? Det är ju (som syrran också skrev), alltid kul att få kommentarer om att ens blogg är fin och bra, och fin design och att det man skriver verkar vettigt och att man formulerar sig bra och så. Däremot så gör jag som dom flesta "småbloggare", och bloggar för min egen skull!

14 - Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg? Nej.

15 - Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen? Japp.

16 - Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga? absolut.
17 - Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer eller i andra bloggar? Nej. Jag tar aldrig åt mig av något. Det slutade jag med för flera år sen, innan bloggen!

18 - Har du själv skrivit saker du ångrar i din egen eller andras bloggar? nej.

19 - Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig? Det är nog att man inte vet vilka som läser, och när alla kommenterar anonymt. Då kan man verkligen bli nyfiken. Dåliga som bra kommentarer. Bara fegt att kommentera anonymt :p

20 - Tror du att du fortfarande bloggar om två år? Nej :p

21 - Nämn 5 bloggare som du vill ska svara på enkäten. vet inte :) alla som vill, I guess!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej älskling!

Klart att du måste blogga, annars så har jag ju ingen koll på dej, 18 år eller 3 år spelar ingen roll du och dina systrar e ju mina barn hur stor du änn blir,

Kram mamma älskar dej

2010-11-19 @ 17:14:12
Postat av: felicia

alltså det jag syftar är på mig själv, sen hur mina kompisar agerar i olika situationer har jag inte med att göra. Jag tycker man ska stå för det man tycker, att kommentera anonymt och gilla negativa facebookstatusar är så himla patetiskt. Och jag syftar på speciellt folk, varför du lägger dig i vet jag inte. Dessutom vill jag ha mina 150 kr, bara för att du inte lämnar tillbaka dom vill jag ha dom extra mycket, så du får se till att ge dom. Det är ju bara pinsamt annars

2010-11-20 @ 14:10:36
URL: http://feliciaolssoon.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0