HEHE!

Jag har fått en utmaning av Malin

Fyra tv-program jag ser:
- One tree hill
- 90210
- Gossip Girl
- The vampire diaries

Fyra saker jag gjort idag:
- Sett hockey.
- Legat i sängen och sett film.
- Lagat mat.
- Druckit vatten.

Fyra saker jag längtar efter:
- Nästa söndag, då Malin och dom kommer :-)
- Julafton.
- Eget boende.
- Ett jobb.
Fyra saker på önskelistan:
- En jävla massa pengar så vi kan åka ner över nyår :)
- Snus!
- Ett par Luleå hockey-mjukisbralls :)
- och en jävla massa pengar att röra mig fritt på ;)

Fyra personer jag utmanar:
Jennifer
Nadia
Tina
Tina

Kommentarer
Postat av: Malin [Foto & vardag]

Jasså blev du utmanad av eva du med? Inte av mig då? ;)

2010-11-14 @ 19:42:05
URL: http://mandarinklyfta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0