Hähä.

Hallå, där!
Idag känns det ändå som att jag har fått en del gjort. Tar det från början:
Klev upp kring sju imorse (dock för att Tindra satt och "spelade" dator med Samme, och väckte mig!) Drog mig iväg till skolan, hade två lektioner, och sen bar det av till Boden. Först blev det Max, och kort därefter så drog vi oss iväg mot försvarsmuseum. Där gick vi mest runt och kikade, pratade lite om andra världskriget, som jag förövrigt tycker är svinintressant, och satt och slöade framför två filmer. Hehe! När vi var färdiga där blev det direkt hem! Hann vara hemma ett litet tag, sen kom Samme. Vi åkte med syster och Jesper in till stan för lite hemliga uppdrag. :') Awesome är det enda ordet! Haha :-) Ni lär ju få veta.. adventuly! Efter det åkte vi hem igen, och jag har växlat mellan att kolla Harry Potter and the order of The Phoenix, och idol. Förövrigt så åkte Linnea ut! Finally. :) Nu lär det stå mellan Minnah och Jay i finalen, även om Olle var svinduktig idag. :P Nåja.. Jag har även hunnit med att skicka iväg ett mail om ett extrajobb. Känns bra! :) Haha. Så för mig är detta en händelserik dag även om det inte är det för er ;) Nu ska jag krypa ner under täcket bredvid min fina och sova riktigt länge. Fyfan vad skönt! Godnatt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0