Förlåt att jag aldrig nånsin sagt förlåt.

kurre: HAHA! den dagen jag skulle söka in till idol skulle jorden gå under, med andra ord; 2012! Nä.. Men seriöst.. Kommer INTE att hända :)

Förövrigt: HALLÅDÄR! Finns inte direkt mycket att skriva om, händer ingenting. Tillochmed när jag inte gick skola hände det roligare saker under vardagarna.. Haha! Och då sov jag mest.. Nä, men.. på fredag blir det somsagt idol och då blir det väl förhoppningsvis uppdatering om hur det var och med lite bilder. Nu ska jag krypa ner under täcket bredvid min snygging som slocknade för ett bra tag sen. :-) So long!

Och tack igen Mamma. Och SNART KOMMER NI MALIN! :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej älskling!

Der var så lite så, jag önskade så mycket att jag skulle vinna så att jag kunnde ge detta till er! Eftersom jag har så ont om pengar så var detta ju enda sättet, men det känns ändå hellt sanslöst att JAG vann... fattar det faktiskt inte. Men nu ska jag se idol på frdag och hoppas på att få se 2 st lyckliga tjejer. Det är ni värd mina på minsta älsklingar på IDOL wow!!! Ha det nu så kul och hon sa att det var bra platser men vi hinner ju höras innan ni ska iväg så vi vet vart ni ska sitta.



Många kramar mamma



P.s älskar dej

2010-11-11 @ 09:44:09
Postat av: Kurtus Magnificus



Alexandra!



Kanske JAG söker in? Frågan är vad jag skulle satsa på. Har du något bra tips?



KS

2010-11-12 @ 00:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0