eyo

HEJ!
Alltså, i förrgår köpte vi biljetterna till uddevalla inför nyår. Så jävla SWEET! Och igår.. jag vaknade ju som nio. Sen skulle vi duscha, vilket aldrig blev för vi badade istället, och sen drog vi oss in mot stan! Var skyltsöndag så, vi gick omkring litegrann och fastnade på Cubus. Där ville Samme att jag skulle testa en jävla massa jeans, så det gjorde jag. Hittade ett par snygga, och testade två tjockiströjor, eller stickade tröjor, som var awesome! Fick både jeansen och en av tröjorna :-) tack! Sen drog vi oss mot ängeln för att äta pizza. Efter det skjutsade Jesper hem oss och vi chillade framför tv:n ett ganska så bra tag! :p När dom andra kom hem bestämde vi oss för lite bio, och så fick det bli. Så vi bokade biljetter till harry potter. Kan väl inte direkt säga att jag ångrar att vi åkte dit, men filmen var under mina förväntningar. Så jag hoppas verkligen att andra delen blir jävlat AWESOME! :) Efter bion drog vi hem för att sova. Jag skulle egentligen ha farit till skolan men det blev inte. Jag orkade inte upp. Skitsamma! När jag vaknade så satt jag vid datorn ett tag och sen började jag städa. Blev SVINSNYGGT! HEHE. bort med jävla skit-bokhyllan och nu är det mer utrymme och annat nice. Härligt, härligt :) jaja, nu ska jag tvinga hajn att se någon film med mig. Så.. HEIPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0