Du vill ha det du förlorat!

Hallådär! :)
Kvällen blev inte riktigt som 'planerat', men whatever :) Sitter och pumpar musik och längtar till helgen. Feting nice! Ska bara plocka undan lite i mitt rum, sen är jag good to go! :p Ska göra mig en macka alldeles strax, klä på mig och lägga mig och läsa litegrann. Efter det blir det en snabbdusch och sen sängen. Är riktigt trött :) imorn är det skola, och efter det får vi se vart det bär av! Har jag mitt busskort, så förhoppningsvis en snabbsväng till rosvik. Simon har tjatat så extremt länge. Eller kanske kan ta det torsdag, och se hockey med honom? Men då behöver jag ta mig hem.. äh, det löser jag då ;-) blöblöblö.. nu drar jag. Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0