Dag 3 - mina föräldrar.

alltså, jag fattar inte riktigt vad jag ska skriva hära?
Mami är mami och papi är papi! Nä, men alltså.. Jag vet som it!
Pappa Pelle och mamma Catta. Vad finns det mer att säga?
Jo, förresten.. Pappa är, alltså.. jag har it ens nån aning om hans ålder. Vet bara att han är född -62. Och mamis ålder har jag ännu mindre koll på.
Dessutom önskar jag som att mami inte var tillsammans med idioten så att jag kunde träffa henne lite oftare. Saknar min mami!
Men pappa är världens bästa pappa och han ställer alltid upp i alla lägen, kanske ibland lite för mycket. Säg inte att jag sa detdär, för då kanske han slutar ;-) HEHE!

Jaja.. Lite sent, men bättre sent än aldrig. Gnight!

Kommentarer
Postat av: mamma

Mamma saknar dej med!!

Men vi får börja ses oftare vi kan ju ta en fika, åka bada m.m //Kram

2010-11-22 @ 08:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0