Dag 2 - Min första kärlek

Under i slutet på -05 och i början av -06 höll syrran på med Emil från luleå. För att jävlas med henne började istället jag hålla på med honom! Efter många om och men blev vi tillsammans, och det förhållandet varade 13 månader. Haha! Under alla dom månaderna så tror jag att jag pussade honom 2 gånger eller något? Så vidare seriöst var det inte. Vet inte ens om jag kan kalla honom min första kärlek. Sen har vi ju då William.. Ingen kommentar om det heller, men det var mer rädsla än det var kärlek, så det är det inte ens värt att skriva om!

I slutet av -09, under en fest hemma hos mig, träffade jag Samme. Tror att vi hade någon slags tidig luciavaka eller något! Frida var i extas och full som fan och kom fram till mig och viskade något i stil med att detdär var samme och att han är så jävla snygg och blablabla! Jag såg inget vidare speciellt i honom, utan kvällen flöt på som vanligt. Jag och min fd. bästavän Rebecca hade som alltid sjuka planer, och senare mot kvällen/natten, ingick samme i dom. Haha! Så medans Frida stack iväg på toan (förlåt!) så gick jag och pratade med honom! Efter den kvällen gick allting sjukt fort. Och under dom första månaderna var det hur jävla jobbigt som helst, en jävla massa bråk och skrik. Det var varit upp och ner under hela vårat förhållande, men ett år senare är vi fortfarande tillsammans! Om jag fick säga det själv, och räkna bort alla oseriösa förhållanden, skulle jag nog själv vilja säga att han är min största och första kärlek. och jag älskar honom bara mer och mer för varenda dag som går =)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

OK nu har jag läst tin blogg om första kärleken och jag tror nog du glömt hälften, förr bytte du ju kärlek lika ofta som du bytte trosor, jag menar inget illa. Du var ganska rolig!! Man sa bara jasså och hallå. Men det har ju varit så med Jennifer med, man vet aldrig hur det är från ena dagen till den anndra. Men jag älskar dej precis som du är!!

Många kramar från din mamma

2010-11-21 @ 08:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0