Dag 1 - Presentera mig själv.

Och nu ångrar jag nästan att jag antog denhära "utmaningen" eller vad man ska kalla det..

Hur presenterar jag mig själv? Det är nog det värsta jag kan göra. Haha!
Jag heter iallafall Alexandra, som jag tror dom flesta vet. Född -92 och är därmed 18 bast. Bor fortfarande hemma med papi, syrran, en hund och en kisse! Funderar dock på att flytta hemifrån inom en snar framtid, men först och främst behöver jag som ett jobb. Ska förhoppningsvis börja jobba extra för ett företag inom vården :-) härligt, härligt! Blir kvällar och helger till att börja med, tills att jag gått ut skolan. Jag har ett stort intresse för hockey och skulle helst av allt spendera all min vaken tid bland Lulefans på H-läktarn ;-) Shopping är som också ändå lite av ett intresse, men för det krävs det pengar, vilket jag nästintill aldrig har! 1050 i månaden. Inte speciellt nice ;> jag har världens finaste pojkvän som jag nästan jämt och ständigt är med. Som i stort sett bor här :p Ja, finns som inte så mycket mer att skriva.

HEJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0