Så synd men, vem bryr sig?

Sluta hålla på jiddra.

Bara för att jag inte går ut varenda helg med er, kanske inte super lika ofta och inte har lust att springa runt på stan och leta utköpare eller hb för en kvälls lycka - har jag blivit tråkig då?
Bara för att jag inte drar till stan varenda dag, för att sitta på sunes och göra jävlat nada, och istället prioriterar att sitta hemma och kolla film eller whatever med min pojkvän, dissar jag er då?

Jag blir så jävla less på precis allt. Jag är väl förfan ingen sämre människa bara för att jag väljer att INTE dra ut på någon dräggig fest varenda helg och supa mig så full att jag knappt kan gå? Fattar bara inte vad det är som gör mig så jävla "dålig" bara för att jag försöker ändra på den person jag var? Usch.

Låt mig vara så är även dethär problemet ur världen.
hejs!

by the way: Låt honom vara. Han tycker ändå bara att du klänger och tjatar allt för mycket! :)

Kommentarer
Postat av: natalie

asså, alla får väl endå vara hur man själv känner för att vara? vadå tråkig för de? då äre då många som är tråkiga isåfall om det är så, finns ju fan många som inte springer ute å super varje helg.

lite konstigt att folk ens ska behöva bry sig och lägga sig i att någon annan vill leva sitt liv som den känner för.

haha, ja, men vissa är inte helt.. inne i den riktiga världen antar jag!

yeah, tycker endå du gör rätt som gör som du vill, och inte gör som andra för att dom tycker du är tråkig annars, ba sjukt!

haha jaja, va ba tvungen och komentera de där.

2010-05-28 @ 16:36:43
URL: http://tthisisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0