minnena av dig leder mig ut.

Halloj.
Blev en jävulskt dryg skoldag. Alla var trötta, och sista lektionen vi skulle ha, var värst. Fick sluta en halvtimme tidigare dock, så dom skjutsa mig till bussen för att jag skulle hinna. Sweet! Mindre sweet med buss, dock. Har aldrig någonsin gillat att åka det, om det nu inte handlar om längre längder. Pite - Lule eller Pite - Älvsbyn eller Vbg - Thn eller liknande! Jaja, det fungerade också. Har precis spelat lite nintendo för att fördriva tiden tills Samme kommer hem. Har några avsnitt kvar att se av Lost innan sista avsnittet. Kommer bli jävligt sorgligt att det bara tar slut nu när man kommit in i det :o jaja! ska se om det finns nåt att äta, och sen sova ett tag ;-) hoi.

jag älskar dig mer än allt annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0