Love me when I'm gone.

Jag känner mig jävligt ensam, och det är jag också.
När det kommer till det värsta så är man alltid ensam
i slutändan, något jag borde ha lärt mig. Men man lär
sig av sina misstag, som sagt. Och mitt misstag var
att överhuvudtaget lita på dig igen! fyfan vad fail..



Blev en jävligt bra skoldag trots allt. HK först, och efteråt blev det Strömbacka en snabbis, och sen fika! :) myspys. Nu har jag suttit hemma en och en halv timma. Blev just klar med alla bloggar. Hade 150 olästa eller något! Tar jävligt mycket av tiden detdära. Haha! Inatt ska jag sova ensam dessutom. Samme hade farit hem när jag kom hem, såatt. Blir lite tomt! Och nu är jag hungrig, så ska alldeles strax ta fram och käka något. Förresten så glömde Malin att ta hem One tree hill säsong 6-boxen när dom åkte hem från Piteå, så även den är hära. Funderar starkt på att titta litegrann! Haha. Annars får det bli nya avsnitten av GG, Oth, och 90210. Vi får se hur jag gör. Nu ska jag käka fil och mackor iallafall, fyfan så gott! :) hey.

Kommentarer
Postat av: Malin

Aa, just det. Jag visste att det var nått jag glömde! Du får väl skicka ner den när du är klar med den :)

2010-05-05 @ 16:19:26
URL: http://www.mandarinklyfta.se
Postat av: mamma

Hej gumman! När jag pratade med dej i går kväll så lät det ju bättre i allafall. upp med hakan och tack för att du ringde mej när du behövde prata i allafall lite kanske du behövde mamma och det känns skönt, det är bara ringa om det är något. Mamma älskar dej kom i håg det

2010-05-06 @ 08:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0