I don't know who I am without you.

Sitter i min ensamhet.. kan man väll nästan säga! Eller okei, jag har en snarkandes snygging bakom mig som vanligt. Och nu är det fan värre än någonsin! Vi har sett lite Lost, eller jag, för hajn somna ju in i halva första avsnittet eller nå. Nä, men typ andra! Denhär dagen har dock varit jävligt seg. Orkade knappt upp imorse, men pappa tvinga mig - så det blev skolan. Rätt lyckad dag också. Soft! :) sen for vi och käka hos fammo&faffa. GÖTT! Och efter det for vi hem och spelade en miljon spel med lillsyrran typ. haha! kuuuuuul. Fast.. kommer fan inte ihåg hur man spelade Uno :( katastrof! Näää nu ska jag fortsätta se. kyyyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0