du kommer alltid vara min bästa vän.

jag saknar min prinsessa. av hela mitt hjärta! Kan inte säga att jag INTE
har det bra, för det har jag. men du är min bästavän, du har aldrig svikit
eller lämnat, och jag saknar dig så det värker i bröstkorgen. Det kommer
alltid vara du och jag, det vet jag redan. Ingen kan ta din plats, och jag
älskar dig. Så glöm aldrig bort att jag är här, vad det än gäller. du är så
mycket mer än allt för mig! Du är oslagsbar. Ingen kan ersätta dig älskling.


Rebecca, glöm aldrig bort det - du är det allra bästa jag har ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej älsklig!

Ja jag vet att du hatar mej men jag älskar dej ändå. Vill bara säga att jag tycker att du varit jätte duktig, det är inget lätt beslut som du tagit.Ha det nu så bra och du vet vart jag finns kram mamma

2010-05-21 @ 08:30:53
Postat av: narra

okej! men det är ju bra att du känner så iallafall, nä precis :-) sen kanske man ska vänta tills man fått jobb! hehe, love you.u

2010-05-21 @ 15:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0