did it again, love - i got it all wrong

Dålig uppdatering. Har sina anledningar! Tänkte dock skriva om helgen :)

Fredag: Var som inget speciellt egentligen. Minns knappt vad vi gjorde!
Lördag: Drog in till stan en snabbis och inhandla öl. Vidare hem och duschade, sen till farmor och farfar. Öppnade den första ölen och fixade mig. Sen blev det mat, grillat, och det var så jävla gott kan jag lova. Sen drog vi vidare mot stan. Mycket folk redan när vi kom! Satte mig på Sunes och väntade på Samme och Laban. Träffade Jakob. S&L dök upp efter ett tag. Träffade massa folk jag inte träffat på ett ganska bra tag. Mys! Gick vidare in till stan, jag vände, samme&laban gick vidare. Var med Madde och Jabbe ett tag! Gick till faster - kvällen slutade när vi tog taxi hem, jag och älskling, och sen däcka.
Söndag: Chillade mest. Kollade Lost och tog det lugnt. Käkade Tacos mot kvällen. GOTT! :* tack älskling.

Och idag har det också varit en rätt lugn dag. Vart på sjukhuset och så! Sen legat hemma enbart. Sover ensam inatt, så jag ska slå igång nån film och känna lugnet lite till :D ciao!

Kommentarer
Postat av: narraaa

men alex, du ka´n ju inte dricka när du vet vad! :O eller har det hänt nå? puss <3

2010-05-19 @ 23:43:35
URL: http://natalieansell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0