alla vill ha mig, för jag är så populär

blablabla.
har inte så mycket att skriva här, därför kass uppdatering. - Kan dock försöka skriva åtminstonde lite. Helgen har varit chill, som nästan varenda helg på senaste tiden. Inte gjort så mycket alls, men det är väll mest för att jag inte kan och orkar för att jag mår så jävla dålig på både mornar och kvällar. Så, fredag låg vi och såg film och så! Somnade jävligt tidigt, iallafall jag. Runt tjugo i tio! Vaknade efter, mja.. kanske 15-16 timmar! Behövdes verkligen. Lördag så åkte vi iväg till stan rätt tidigt och hyrde film, köpte chips, popcorn, dricka, godis + lite annat. haha! Och som krydda på moset beställde vi en pizza på äljest! ;D Gott som fan. Vi såg film hela kvällen, och spelade lite nintendo! iih :) kul. Imorse vaknade vi också relativt tidigt, men somnade lite senare igår. vi har spelat mest, inte gjort så mycket annat! ;p haha. Nu ska vi strax iväg till farmor och farfar, och imorn är det.. ja.. skola? HEY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0