a little bit of heaven, baby

Tja.
Sitter här, som vanligt, och dricker lite på min äppelcider som jag köpte förut idag. Har varit nå så jävulskt uttorkad hela dagen alltså! Inte kunnat andas typ. Well, började min dag på sjukhuset - åkte inte hem förän typ.. tre! Minns inte när jag somnade där borta heller. Minns bara att jag hörde röster långt bort utav helvete, och sen drömde jag tokiga drömmar ;-) höhö! När jag vaknade igen var all smärta i stort sett borta, och jag fick åka hem. Nu ska jag bara vara uppmärksam så jag inte får feber. Dör ju isåfall! Fick även veta en massa shit som jag inte orkar ta upp här. Blä! Nä, nu ska jag lägga mig bredvid baby som somnat för längesen, som vanligt. Can't blame him, han har ju kurs imorn såatt. Skriver väl imorn om jag kommer ihåg. Puss!

I feel like I just seen the sun for the first time. You make my life bright cause you shine
It's me and you baby, it's our time. I'm living my dream, cause you mine ♥


Kommentarer
Postat av: narra

gud vad tråkgit gumman, hur känns det nu?



jag tog bort komentaren! älskar dig.

2010-05-20 @ 17:24:13
URL: http://natalieansell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0