<3 - Medina!

Gjorde mitt bästa, men det fattas lite till.
Veckorna går så sakta när du inte finns intill.
Så det enda jag kan göra är att skriva om dig,
så många ord att jag kan göra en hel skiva om dig.
Du gav mig tillbaka min inspiration,
så jag använder min saknad och minns hur du log.
När jag smög på tomten och jag snodde en ros,
Du var ledsen, gav den till dig - baby, här. Varsågod!
Jag måste kila vidare nu, men vi syns sen
Du var så stor del av mitt liv att jag blev rädd att va själv.
Så musiken blev min hjälp, sena nätter - ett glas vin.
Tankarna snurrar runt i hjulet, precis som ett marsvin.
Vi gick åt varsitt håll, och nu har jag blivit en bättre man.
Ja, jag insåg det i efterhand.
Och nu när karriären äntligen har tagit fart,
så har allt vi gått igenom bara varit bra.
Sitter på taket och spelar på min gitarr,
sjunger på våran låt och jag har gråten i min hals.
Men det är sista gången jag fäller en tår för dig,
hoppas du hör, för nu låter jag dig gå, okej?
se det som en läxa, jag har lärt mig av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0