<3

Jag är för tillfället sveriges dåligaste på att uppdatera. Får skylla på att det varit en jobbig dag, med mycket tankar, jobbiga depressioner och korta samtal. Och som ett litet plus i kanten förlorade Piteå mot Asplöven med 3-2, så dom gick inte vidare till nästa play-off, vilket resulterar i att dom inte kommer vidare till allsvenskan. Helvete!

Bara för att jag fortfarande har kvar antalet läsare på min blogg (kanske även lite mer), så är jag skyldig er ett inlägg om i stort sett allt och ingenting. Kan börja med igår, och ni får fan ha överséende, för inlägget kommer inte bli 20 meter långt heller. Jag orkar inte skriva! Vi åkte iallafall till haparanda. Jag, pappa, Kent, Jw och min kära pojkvän. Dryg bilresa dit, för att betala 50 spänn och se Piteå spela som skit. För mig var det dock värt det, för helvete vad taggad jag var. iiih! Tre timmar satt jag bänkad på ett och samma ställe och var hur spänd som helst. haha! Slutresultatet blev 4-0 till Asplöven, och jag var inte speciellt förvånad. Vi skyndade oss iväg, och på hemvägen bestämde jag och Samme oss för att stanna hos honom (i rosvik) och sova. Gött! Vi åt något jävligt gott, sen gick vi och la oss. Jag somnade tidigt som fän medans han låg vaken. Idag var en mindre bra dag, jag vaknade på fel sida och for hem och skulle sova, men det blev inte så heller. Jag kunde inte sova en sekund alltså! Tankarna bara flödade. Tankade ner nyaste avsnittet av Gossip Girl och njöt som aldrig förr! Senare kom Samme hit och vi pratade. Allt har dock löst sig nu, så nu ska jag lägga mig bredvid min snarkande pojkvän och försöka sova så gott det går, även fast det kommer sluta med att jag tejpar för hans näsa eller sparkar ner honom från sängen. Godnatt! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0