<3

Hallå. Dålig uppdatering, jag vet! Ska försöka skriva lite om mina tre senaste dagar.

Onsdag: Började med att jag vaknade rätt tidigt. Baby sov med mig hos farmor och farfar. vi åkte hem tidigt, runt halv åtta, och sen åkte han iväg till kursen. Jag stannade hemma och packade det sista inför kåbdalis, och vid nio kom dom och hämtade upp mig. Då åkte vi till ok och köpte choklad, en cocacola och en tidning, sen bar det iväg till kåbdalis. Jag och Frida lyssnade massa musik, så det gick rätt fort. När vi var framme var det in med allt i stugan, åt en snabb lunch, sen iväg till backen. Det gick åt helvete dock! Tog säkert 2 timmar att komma ner.. haha! jag gav upp, och sen bar det iväg till stugan igen. Vi käkade tacos, och efter det åkte Frida, Kevin, Sara och Lars iväg till backen igen. Jag och Anna-Lena stannade i stugan! :) myspys. När dom andra kom tillbaka blev det 5-kamp, som frida vann. Sen blev det Twister och något Rita-spel! haha. Jani, jag och Anna-Lena vann då i spelet man skulle rita i. hahaha! :> sen blev det sova.

Torsdag: Vaknade, gick och duscha, åt frukost, packade ihop alla saker, och sen iväg till backen igen. Denhär gången gick det fan smid, så vi åkte en jävla massa gånger, och sen gav jag och Frida upp. Vi träffade massa snyggingar :> Krille, Björn, Viktor, osv osv osv. Sen kom alla andra också ner, också åkte vi hem. blablabla! :'D på kvällen kom min baby hit.

Fredag: han vaknade rätt tidigt, försökte väcka mig, men jag var på dåligt humör så han lät mig sova, och sen for han iväg till stan. Jag vaknade kvart i fyra typ, trots att jag somnade typ halv tolv. Haha! Sov jävla länge. Vi låg bara i sängen hela dagen typ, och såg film och shit :) myspys. Sen somnade vi kring elva :)

Lördag (idag): vaknade vi typ nio. Har bara legat i sängen typ, och jag klev upp och satte mig här. nu har han åkt hem :( well, blir hockey idag. myspys! :) nu ska jag se film. puss :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0