<3

Min älskling har somnat. Tomt och tråkigt med andra ord! äh. Tänkte snöra in en text bara.
Jag älskar dig mer än något annat



korta ord blir långa när jag säger att jag älskar dig
för allting som du är & du tog mig på fötter igen.
Tre ord & jag faller direkt,
du&jag, det bästa som har hänt
förlåt mig, om jag tvekar ibland
men jag lovar att bättra mig precis som jag har sagt.
Och känner du dig ensam, är du aldrig till besvär
för när du behöver mig kommer jag redan vara där.
du är stjärnan som föll ifrån himlen ner till jorden
utan dig vore jag bara en av miljoner.

det är svårt att förklara när ord inte räcker till
kan inte ge dig allt du önskar, men du vet att jag vill
jag tror ingen förstår, det vi delar tillsammans
när vi är med varandra, känns som tiden stannar
du hjälpte mig upp och tog tillbaka min glädje
trodde aldrig att kärlek kunde kännas såhär rätt
du är allt som jag nånsin velat ha
varje andetag med dig känns så underbart
första ögonkastet, det var kärlek redan då
du har gett mig ett nytt liv och någonting att tro på
vi ska vara dom som klarar allting tillsammans
och har jag dig vid sidan skiter jag i allt annat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0