<3

Jag kan för första gången på länge säga att jag är riktigt lycklig just nu. Jag har ingen aning om vad det beror på. Kanske för att jag äntligen hittat rätt? Kanske för att jag är på rätt väg just nu? Jag har ingen aning. Och jag har aldrig någonsin bett dig om något, så denna gång ber jag dig - Låt mig vara lycklig, for once. Du kan ta del av den lyckan, men ta den inte ifrån mig. Jag tror du förstår när jag menar allvar och inte, för den senaste veckan har du åtminstonde låtit mig vara när jag bett dig - Dels för att jag varit allvarlig, och dels för att du kanske (åtminstonde så hoppas jag det) du förstår att jag inte orkar med att vara som din mamma längre. Nu har jag bestämt mig, du är en del av mitt liv som min vän eller ingenting och valet är helt upp till dig..

Anyway.. Sitter här och lanar med min favorittjej. Som vanligt blir vi bra övertrötta och skrattar åt precis ingenting, fast som ändå på något sätt blir allt. Jag ska alldeles strax dra täcket över huvudet och försöka sova. Sover ensam för första natten på ett ganska så bra tag - det suger! Hjärtat for hem tidigare idag. Well, ska ta en alvedon och käka någon macka, sen försöka, som sagt. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0