<3

Hallå. Sitter här i min "ensamhet" och får verkligen tvinga upp mina ögonlock för att dom inte ska falla ihop, som då i sin tur skulle resultera i att jag somnade och troligtvis inte skulle vakna förän typ 10 ikväll och sen inte kunna sova mera. Nåja, onödigt! Vaknade upp bredvid mitt hjärta idag runt åtta. Hoppade snabbt in i duschen, och när jag nästan var klar kom jag på att han kanske ville joina. Snabbt ut ur duschen, väckte han (igen) och frågade om han skulle med, och det skulle han, så.. jaa.. Efter skolan har jag varit på stan med min far och lillasyster. Skulle göra syntest, för att kunna skicka in papprerna om ansökan om lämpen. Tycker det är dags nu! Nej, egentligen inte.. För hur jag ska lära mig starta en bil och dessutom köra en bil, har jag ingen aning om. Det var fullbokat dock, men vi gick på boströms och jag fick med mig en kortare tungpiercing hem iallafall.. Dock känns den obehaglig! Den var nog lite för kort.. haha! vi åkte vidare till willys för att handla något att äta iallafall, och därifrån fick jag med mig hårfärg. Imorn ska jag försöka snylta lite mer pengar till den snygga tunikan jag såg på B-Young också! Smiders. Sen ikväll kommer Rebecca och färgar håret på både mig och syster, och efter det blir det storstädning. Låter som vi har en plan ;) Nä, usch.. Orkar inte dethär längre! Några avsnitt av två och en halv män och kanske 90210 skulle passa bra. Skriver nog mera sen! Puss.

Kommentarer
Postat av: Malin

Snylta inte för mycket pengar nu så att ni har råd att komma hit ;)

2010-03-25 @ 19:45:39
URL: http://www.mandarinklyfta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0