<3

Fan vad du kan göra mig besviken. Och det händer gång på gång, alltså.
Ibland undrar jag om jag någonsin betydde något för dig ens!

Sitter här med min Schlyna! Msn&Facebook-lan ftw. Funderar dock på att lägga mig framför en film eller liknande, eftersom jag har skola imorgon och sen ska jag träffa min babe. Fucking soft! Vi har suttit och garvat åt allt och ingenting nu under kvällens gång. Mest åt "The Crew" som bara vissa av oss fattar. Haha! Galet, galet. Nä, hörrni. Nu lägger jag mig. Puss!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Klart att mamma ska baka till dej, kladdkakemuffins och bullar. Jag och jennifer fixar det när hon kommer nästa gång. Älskar dej// Kram mamma

2010-03-23 @ 16:12:54
Postat av: Itslove

hehe alltid ;)

2010-03-24 @ 18:05:13
URL: http://marsep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0