<3

hela min dator har barkat ihop. Kan inte använda den lite ens! Går inte att stänga av eller något. Helt laggad! :p därför jag inte svarar på msn heller om någon skrivit, så just nu lånar jag pappas :)

älskling ligger och ser spiderman, och jag sitter här och kollar runt och tänker litegrann! Det är sjukt hur man kan se vilka ens äkta vänner är på olika sätt. Dom som aldrig viker undan eller skulle ge upp något för någon annans skull.. Det är sjukt hur dom som man trodde var ens närmaste, plötsligt viker undan för en persons skull som man själv är ovän med! Jag säger bara: Fine. Gör som du vill, men sen när hon svikit dig så kan jag lova på allt jag äger och har att jag inte står kvar här. Du har gjort ditt val, och jag hatar att komma i andra hand. Tack för våra år, men jag behöver absolut inte dig.

Nu ska jag lägga mig bredvid hajna, sen ska vi duscha och sova. Godnatt!


all kärlek i världen till dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0