<3

Hallå. Tänkte bjuda på ett inlägg om mina senaste dagar. Min uppdatering suger till max, och det är väll för att jag har mycket, fast egentligen lite, att göra.

Torsdag kommer jag knappt ihåg. Fredag var jag hemma och såg film och så med min baby :) Kryddkrig också vidare. Vi hade käkat kyckling, och Samme gjorde något som jag blev måttligt irriterad över, så jag tog fram saltet och hällde på honom. Han tömde dock hela flaskan i mitt hår sen! Då tog jag grillkryddan och hällde ut över hela mitt rum. (Ja, jag missade själva honom!) Det var fail :( damsög dock bara upp det. Fan vilken uppfinning det är, detdär med damsugare :) Igår var vi på bio dock. Vi såg Alice i underlandet 3D! Eftersom jag hade sett den förut var den ingen höjdare för mig, och Samme tyckte den var okej, vilket låter konstigt eftersom han somnade mitt i filmen. haha! Vi duschade när vi kom hem, och sen gick vi och la oss! :) Idag har vi käkat och sett film, och snart ska vi på Willys och ikväll blir det lana med min baby. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0